Tel.  67 729470 , 29515776


07Vārti pēc individuālā projekta: vārti aviācijas angāriem, kuģu būvētavām, tramvaju un trolejbusu depo, dzelzceļa transportamLielā izmēra nestandarta vārti parasti tiek saukti par angāru vārtiem.
Tos uzstāda aviācijas angāros, rūpnīcas cehos, kuģu būvētavu dokos, dzelzceļa un tramvaju depo, u.c.
Visbiežāk izplātīti ir sekojošo veidu angāru vārti: bīdāmie vārti (kuģu būvētavas, doki, cehi), veramie angāru vārti (depo, noliktavas) un saliekamie paceļamie vārti (aviācija, kuģu būvētavas)

Pilnīgi visi industriālie vārti tiek izgatavoti pēc individuāla projekta. Nav nekāda angāru vārtu standarta izmēra, jo rūpniecības uzņēmumi – tie nav tipveida dzīvojamās ēkas vai mājas, kas praktiski neatšķiras viena no otra. Tāpēc visas vārtu konstrukcijas ir paredzētas vienai konkrētai ailei saskaņā ar individuālajiem projektiem.

Materiāli, no kuriem tiek izgatavoti vārti: lokšņu metāls, metāla sendvičtipa paneļi, stikla šķiedras un plastmasa - poliesters.
Svarīgs aspekts, izstrādājot lielos vārtus, – siltuma saglabāšana telpā, kurā tādi vārti ir uzstādīti. Attiecībā uz angāru vārtiem ir noteikums: vārtu plātnes siltumizolācija nedrīkst būt mazāka pār angāra sienu siltumizolāciju.
Angāru vārtiem gandrīz vienmēr ir smaga konstrukcija. Un tāpēc tā ir potenciāli bīstama. Tāpēc industriāliem vārtiem nosaka ļoti stingras prasības attiecībā uz drošu ekspluatāciju. Vārtu konstrukcija nodrošina drošības fotoelementus, mehāniskās piedziņas slēdžus un steidzamas vērtņu bremzēšanas iespēju, tiek izstrādāta skaņas un gaismas signalizācijas sistēma. Elektrības atslēgšanas gadījumā angāru vārti tiek aprīkoti ar avārijas atbloķēšanas sistēmu, kas tiek darbināta manuāli.
Galvenās slodzes, kas iedarbojas uz rūpniecības angāru vārtiem, ir vēja slodzes. Bet spēcīga vēja slodze nav vienīgais faktors, kas jāņem vērā projektēšanas laikā. Pastāv arī sniega slodze, telpas paredzētais izmantošanas veids un pat aprīkojuma veids, kas atrodas iekšā, piemēram, daudztoņu celtņi un citas smagas ierīces.
Neskatoties uz to, mūsu uzņēmums daudzus gadus veiksmīgi tiek galā ar visām speciālu angāru vārtu projektēšanas un uzstādīšanas grūtībām.

 Turpmāk ir aprakstīti daži no projektiem, kurus īstenoja Rol-automatik.

Kuģu būve un remonts "Mangali Enerpise"  Rīgas Kuģu Būvētava   

Parasti bīdāmie (rituļvārti) angāru vārti sastāv no vairākām vērtnēm.

Piemēram, viens no konstrukcijas variantiem: vērtne iekļauj metāla konstrukcijas (rāmji un saites), balsta ratiņus un augšējos vadrullīšus. Ar kustības mehānismu  - elektropiedziņas - palīdzību vērtnes pārvietojas pa vadošām sliedēm.
Lielā izmēra veramie vārti tiek visbiežāk pieprasīti tramvaju un dzelzceļa depo. Šie vārti parasti sastāv no metāla rāmja, kas ir aizpildīts ar sendvičtipa paneļiem vai lokšņu metālu. Ir svarīga pareiza eņģu izvēle un izvietošana vienmērīgam slodzes sadalījumam. Blīvmateriāli tiek izvietoti pa vārtu vērtņu perimetru, un tie nepieļauj siltuma zudumu. Šie vārti bieži vien ir aprīkotas ar verama tipa elektropiedziņām.

 Tosmares kuģu būvētava   LDz depo "Zasulauks"   LDz depo "Zasulauks"

Aviācijas vārtiem (vārti lidmašīnu angāriem) ir jābūt ļoti drošiem, jo gaisa satiksmes un aviolīniju darba drošība ir atkarīga no šiem vārtiem. Aviācijas angāru vārti ir izstrādāti, lai apmierinātu katra klienta specifiskās vajadzības, biežāk tas ir ļoti liela izmēra un sarežģītas konfigurācijas pieprasījumi. Aviācijas angāru vārti ir paredzēti individuāliem projektiem un var būt jebkura izmēra.

 Depo TTP, Rīgas Satiksme   Depo TTP, Rīgas Satiksme

Bieži vien ir nepieciešams izmantot vārtu multisistēmas, kad vārtu izmēri un ailes konfigurācija atkārto lidmašīnas kontūru konfigurāciju. Piemēram, trim multisistēmām var būt šādi parametri: platums L1/L2/L1 m un augstums H1/H2/H1. Materiāli, no kuriem izgatavo aviācijas angāru vārtus, ir atšķirīgi. Piemēram – speciālais divu kārtu pastiprinātais stiegrotais audums vai vieglais metāla sakausējums ar pastiprinājumiem.

 

 

 

 

Kontakti

SIA Rol-automatik

Ludzas 89b,
Riga, , 
Latvija

  +371 29 515776

  

  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  contact